O Mně

Jmenuji se Jana Okapalová a ráda bych vám nabídla své služby. Začínala jsem jako telefonní operátorka v call centru, kde jsem byla zhruba 1,5 roku. Ovšem velmi brzy jsem zjistila, že mi více vyhovuje poněkud náročnější práce, v níž mohu uplatnit své organizační schopnosti a komunikační dovednosti. Vydala jsem se tedy trochu jiným směrem a začala se uplatňovat v odvětví, které mi bylo mnohem bližší a to administrativa. Pracovala jsem 4 roky jako asistentka ředitele v oblasti klinických diet pro nemocné zvířata a následně přešla do oboru developerských projektů.
Pak se mi naskytla nabídka, která byla mnohem více samostatná a nastoupila jsem do PR
agentury, kde jsem jako Office manager
a Projekt manager strávila bezmála 17 let.
Má náplň byla následující:
- zajištění chodu kanceláře
- komunikace s úřady
- personalistika – prezentace inzerátu na webech, organizace výběrového řízení, zajištění potřebných administrativních kroků k nástupu nového zaměstnance
- tvorba tabulek, prezentací, nabídek a příprava dokumentů (sepisování a kontrola smluv, vyřizování korespondence apod.)
- organizace firemních akcí
- účetnictví – správa faktur, vedení poklady a banky
- správa IT sítě a komunikace s dodavatelem IT služeb
- podpora při tvorbě webových stránek
- komunikace s klienty
- organizace eventů pro klienty dle jejich požadavků
- správa sociálních sítí pro klienty
Školení a kurzy:
Osvědčení o absolvování kurzu účetnictví – Ev.č.
13/8453/2008
Osvědčení o získání profesní kvalifikace Realitního zprostředkovatele – MMR_20000273/66-042-M
Osvědčení o absolvování kurzu Efektivního Office manažera
Certifikát o absolvování kurzu 3M Top Asistentka