O Mně


Jmenuji se Jana Okapalová a ráda bych vám nabídla své služby. Začínala jsem jako telefonní operátorka v call centru, kde jsem byla zhruba 1,5 roku. Ovšem velmi brzy jsem zjistila, že mi více vyhovuje poněkud náročnější práce, v níž mohu uplatnit své organizační schopnosti a komunikační dovednosti. Vydala jsem se tedy trochu jiným směrem a začala se uplatňovat v odvětví, které mi bylo mnohem bližší a to administrativa. Pracovala jsem 4 roky jako asistentka ředitele v oblasti klinických diet pro nemocné zvířata a následně přešla do oboru developerských projektů.

Pak se mi naskytla nabídka, která byla mnohem více samostatná a nastoupila jsem do PR agentury, kde jsem jako Office manager
a Projekt manager strávila bezmála 17 let.

Má náplň byla následující:

  • zajištění chodu kanceláře
  • komunikace s úřady
  • personalistika – prezentace inzerátu na webech, organizace výběrového řízení, zajištění potřebných administrativních kroků k nástupu nového zaměstnance
  • tvorba tabulek, prezentací, nabídek a příprava dokumentů (sepisování a kontrola smluv, vyřizování korespondence apod.)
  • organizace firemních akcí
  • účetnictví – správa faktur, vedení poklady a banky
  • správa IT sítě a komunikace s dodavatelem IT služeb
  • podpora při tvorbě webových stránek
  • komunikace s klienty
  • organizace eventů pro klienty dle jejich požadavků
  • správa sociálních sítí pro klienty

Školení a kurzy:

Osvědčení o absolvování kurzu účetnictví – Ev.č. 13/8453/2008

Osvědčení o získání profesní kvalifikace Realitního zprostředkovatele – MMR_20000273/66-042-M

Osvědčení o absolvování kurzu Efektivního Office manažera

Certifikát o absolvování kurzu 3M Top Asistentka